• In English
  • Азія та Африка – ключові напрямки зовнішньої торгівлі для українських виробників м’ясної продукції
    , опубліковано 12 Травня 2021 року о 16:27

    Держпродспоживслужба та Асоціація м’ясної галузі домовилися про співпрацю з метою розвитку експорту м’яса та м’ясних продуктів у 2021-2025 роках. Відповідний меморандум підписали Голова Держпродспоживслужби Владислава Магалецька та виконавчий директор Асоціації Микола Бабенко.

    «Держпродспоживслужба всебічно сприятиме підтримці українських виробників м’яса та м’ясних продуктів у міжнародній торгівлі, створенню нових можливостей та розвиткові м’ясної галузі в цілому», – розповіла Владислава Магалецька.

    За інформацією Асоціації м’ясної галузі, ключовими напрямками експорту в 2021 році є країни Азії та Африки. Найбільше української продукції наразі постачається до Саудівської Аравії. Зокрема, протягом січня-квітня експорт становив більше 50 мільйонів доларів.

    Також обговорювалася робота з відкриття нових ринків збуту для українських виробників. Владислава Магалецька наголосила, що зараз активно ідуть переговори по відкриттю ринків у КНР, Індії, Канаді, Малайзії, Мексиці, Південній Кореї та інших державах.

    «Співпраця з Держпродспоживслужбою – це важливий крок, що наближає нас до відкриття нових ринків збуту та лідерства у глобальному ринку продуктів виготовлених в Україні – фундаментальна задача, вирішенням якої також займається наша Асоціація в глобальному ринку м’яса», – зазначив Микола Бабенко.

    Держпродспоживслужба відіграє важливу роль у ефективності українського експорту. Її завданням є подолання технічних перешкод в торгівлі та забезпечення державних гарантій щодо дотримання вимог країн-партнерів.